26 Ağustos 2011 Cuma

İSTANBUL'UN ALTINLARI 4.BÖLÜM BUGÜN!!!!


İstanbul'un Altınları 4.bölüm bugün ATV'de :) Bakalım bugün neler olacak?En son mantıcı dükkanının açılışı ve sonrasında Altın ailesinin babasının üstüne gelen apartman ahalisini izlemiştik:)

Bakalım bugün aralarındaki gerginlik artacak mı? Fahri'nin bizi epey güldüreceği kesin!!Tankut'un ve İsmet hanımın da öyle!! Ancak Altın ailesinin babası bir komedi dizisine göre biraz fazla gergin geliyor bana!! İstanbul'un Altınları'nda acaba senaryoda biraz o gerginlik alınır mı ? Merak ediyorum!Bence birazcık bu durum kırpılmalı!!

İstanbul'un Altınları Fahri ile ilgili bilgiler yayınlamıştım en son!! İstanbul'un Altınlarının Babaannesi de çok hoşuma gitmeye başladı.Babaanneyle de ilgili bilgiler vermeye başlamanın zamanı geldi.

En kısa zamanda İstanbul'un Altınları babaanne karşınıza çıkacak efendim!!

Keyifli seyirler diliyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder